Γραφείο Διασύνδεσης

Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

  • Ίδρυμα: ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

    Σχολή: Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής

    Τμήμα: Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας

    Πόλη: Αργοστόλι

    Είδος ΠΜΣ: ΠΜΣ

    Παρακολούθηση: Εξ'αποστάσεως

    Διάρκεια Φοίτησης (Εξάμηνα): Τρία (3)

    Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική

    Επιστημονικά Αντικείμενα: Μάρκετινγκ και διαφήμιση

    ΦΕΚ (Αριθμός Τεύχους): Τεύχος B’ 2636/30.06.2020

    Τέλη Φοίτησης: Με τέλη φοίτησης

    Ποσό Τελών Φοίτησης: 2500

    URL Ιστοσελίδας: https://dmc.ionio.gr/nmc/

  • Περιγραφή Μεταπτυχιακού:

    Το ΠΜΣ «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» έχει ως αντικείμενο την παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και την ανάπτυξη ικανοτήτων αξιοποίησης των Ψηφιακών Μέσων για την Επικοινωνία και το Μάρκετινγκ. Σκοπός του προγράμματος είναι να παράσχει στους μεταπτυχιακούς φοιτητές τη γνώση που είναι απαραίτητη ώστε να εμβαθύνουν σε ειδικά ζητήματα της επιστήμης της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ και να αναπτύξουν υψηλού επιπέδου επιστημονική σκέψη με επαγγελματικό και ερευνητικό προσανατολισμό.

    Η διδασκαλία των μαθημάτων πραγματοποιείται με μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα προσφέρονται δύο εντατικοί κύκλοι μαθημάτων ανά εξάμηνο οι οποίοι πραγματοποιούνται δια ζώσης με δυνατότητα ταυτόχρονης παρακολούθησης από απόσταση. Οι φοιτητές υποχρεούνται να παρακολουθήσουν τουλάχιστον το 75% των ωρών διδασκαλίας του κάθε μαθήματος. Τα δια ζώσης μαθήματα πραγματοποιούνται εντός εντατικών κύκλων μαθημάτων, οι οποίοι δεν υπερβαίνουν τις δύο (2) εβδομάδες ανά εξάμηνο.

    Κατά τη διάρκεια των δια ζώσης μαθημάτων προσφέρονται προαιρετικά επιπρόσθετα πρακτικά σεμινάρια το αντικείμενο των οποίων σχετίζεται με τα γνωστικά αντικείμενα του μεταπτυχιακού. Παράλληλα προσφέρονται προαιρετικά φροντιστηριακά μαθήματα επιπρόσθετα των προγραμματισμένων μαθημάτων σε αντικείμενα που έχουν συνάφεια με τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών

    Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο Αργοστόλι.

  • Ειδικεύσεις:

    1. Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    2. Διαδικτυακή Επικοινωνία και Δημιουργία Περιεχομένου

Μετάβαση στο περιεχόμενο